sobota, 21 lutego 2015

Pierwszy wpis

The first note

W końcu się przełamałam i oto mój pierwszy wpis. Tumblr, Instagram  czy Pinterest to platformy, na których od dawna publikuję zdjęcia moich paznokci, jednak na notkę wciąż brakowało mi odwagi. Na pierwszy ogień idzie zdobienie zainspirowane znaną okładką książki Wielki Gatsby. Mocne kolory, brokat i dodatkowe detale na środkowych paznokciach to dość dużo jak na mnie, bo zwykle stawiam na minimalizm. Uważam, że końcowy efekt ma swój urok i od czasu do czasu nie zaszkodzi zaszaleć ;).

Finally, here's my first note. I've been posting pictures of my nails on Tumblr, Instagram and Pinterest for quite some time now. However, I haven't been confident enough to write some piece here. For my first note ever I created a design inspired by the classic cover art for The Great Gatsby. Vivid colors, glitter and some additional details on the middle and ring fingers, all of it simultaneously - hmm, not quite my style, I usually stick to minimalism. However, I really like the final result. In my opiniom the design looks cool. Come on, everybody should have some fun sometimes ;).


A teraz zdobienie krok po kroku:
  1. Paznokcie środkowego i serdecznego palca pomalowałam na pomarańczowo, a później dodałam jedną warstwę Seche Vite aby przyspieszyć wyschnięcie lakieru.
  2. Resztę paznokci pomalowałam na granatowo i dodałam brokatowy top coat.
  3. Kiedy pomarańczowy lakier wysechł, na dolną część paznokci przykleiłam naklejki do french manicure, tak aby po pomalowaniu reszty granatowym lakierem uzyskać efekt half-moon manicure.
  4. Po odklejeniu naklejek, granicę między granatem a pomarańczą zaznaczyłam czarnym lakierem. Użyłam do tego małego pędzelka do zdobień. Później dodałam rzęsy i granatową część przejechałam jeszcze brokatowym topem.
  5. Całość utrwaliłam top coatem Seche Vite (poczekałam, aż czarny lakier wyschnie, żeby Seche go nie rozmazał).

The design step by step:
  1. I painted the middle and ring fingers using the orange shade and then put one coat of Seche Vite in order to quicken the drying process.
  2. Next, I painted the rest of the nails using the dark blue shade and added the glitter top coat.
  3. When the orange nails were dry, I put stickers on them in order to create the half moon manicure by painting the uncoverd parts of the nails with the dark blue shade.
  4. After taking off the stickers, I painted a thin black line, using a thin brush, between the orange part and the blue part. Next, I painted lashes and put the glitter top coat on the dark blue part.
  5. Finally, I set everything with Seche Vite. However, I waited a couple of minutes till the black lines were dry, I didn't want to smudge them with the top coat.



Użyte lakiery:
Essie - Chills & Thrills (granatowy)
Miss Sporty - 451 (pomarańczowy)
Golden Rose Miss Selene - 163 (złoty brokat)
Golden Rose Rich Color - 35 (czarny)


Nail polishes I used:
Essie - Chills & Thrills (the dark blue one)
Miss Sporty - 451 (the orange one)
Golden Rose Miss Selene - 163 (the glitter top coat)
Golden Rose Rich Color - 35 (the black one)








                                      
Zapraszam do komentowania oraz do zaglądania na moje profile na Instagramie, Pintereście oraz Tumblerze.

I will be very grateful for any feedback and more than happy if you visit my Instagram, Tumblr or Pinterest accounts.


4 komentarze :

  1. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów no i całe mani śliczne.pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz! Cieszę się, że w końcu znalazłam zastosowanie dla tego pomarańczowego lakieru, który solo jakoś mnie nie zachwycił.

      Usuń
  2. Bardzo dobrze ! Pierwsze koty za płoty, chcemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie! Postaram się dodawać wpisy jak najczęściej : )

      Usuń